Backlight – czym właściwie jest?

backlight

Reklama rozwija się w szybkim tempie. Każdy właściciel firmy, sklepu czy instytucji chce, aby to właśnie jego produkt lub usługa były najlepiej widziane i najlepiej sie sprzedawały. Toteż reklama ma się dobrze i wciąż oferuje nam nowości, które mają wspomóc naszą reklamę. Reklamę możemy podzielić na wiele sposobów.. Możemy mówić o reklamie internetowej albo klasycznej, reklama w mediach, albo też reklama zewnętrzna. I właśnie na tę ostatnią decyduje się nadal znakomita większość. Oczywiście prawdą jest, że na duży billboard w centrum miasta uwagę zwróci wiele osób, a przecież o to nam chodzi! Jednym z rodzajów reklamy zewnętrznej są backlighty, a więc specjalnie przygotowane tablice reklamowe, które są oświetlone od tyłu. Aby światło mogło swobodnie przechodzić na drugą stronę, pokryte są materiałem, który przepuszcza światło. Dzięki temu uzyskujemy świetny efekt widoczności naszej reklamy o każdej porze dnia i nocy ( w szczególności interesuje nas widoczność właśnie w nocy, kiedy to tylko wybrane reklamy przyciągają uwagę przechodniów).

Materiał ten uznawany jest za jeden z najbardziej zaawansowanych technologicznie. Doskonale rozprasza oraz przepuszcza światło, zapewnia efektywność reklamy. O ich skuteczności świadczy fakt, iż w naszych drukarniach nie są od dawna, a ich popularność jest naprawdę duża i wcale się nie zmniejsza. Każda reklama powinna być widoczna – jeśli nie jest, to źle i koniecznie trzeba zmienić kierunek swojej kampanii. Jeśli jest – można liczyć na sukces reklamowy!

Michał Jakubowski

Michał Jakubowski

Doradca klienta w jednej z większych drukarni cyfrowej w kraju. Pasjonat nowoczesnych rozwiązań technicznych, wciąż poszerzający swoje horyzonty oraz sięgający po coraz to bardziej innowacyjne techniki druku.