Blue Back – zastosowania

blue back

Blue Back to fantastyczny materiał, który stosuje się w reklamie outdoorowej. Jest to specjalnie przygotowany papier, idealny właśnie pod zastosowanie na billboardach reklamowych na naszych ulicach. Reklama zewnętrzna charakteryzuje się tym, iż jest wciąż narażona na wiele czynników, które mogą ją uszkodzić. Mowa oczywiście przede wszystkim o słońcu – promienie UV mogą przyspieszyć blaknięcie billboardy, ale mowa także o deszczu oraz innych opadach, które mogą uszkodzić reklamę oraz o wietrze. Szczególny kłopot jest zwłaszcza z bardzo durzymy reklamami. Aby zabezpieczyć je w najdoskonalszy z możliwych sposobów, wykorzystuje się odpowiednie, trwale materiały. Jednym z nich jest właśnie papier do billboardów Blue Back.

Papier ten stosowany jest w billboardach, w plakatach reklamowych, a także plakatach informacyjnych i świetnie sprawdza się na tych własnie reklamach zewnętrznych. Nazwa papieru nie wzięła się znikąd. Jedna z jego warstw jest niebieska – jest to podkład izolujący od podłoża. Jego zadaniem jest ochrona billboardu, ale także zatrzymanie promieni UV, aby nie przenikały. To z kolei umożliwia idealne zakrycie warstwy poprzedniej. Jest on odporny na wodę, na opady, na niskie i wysokie temperatury oraz na inne, niekorzystne warunki pogodowe. Jest to także jeden z najtańszych materiałów. Wszystkie te cechy gwarantują jego dużą popularność, która sprawdza i weryfikuje się już od wielu lat. Najczęściej spotykany jest papier Blue Back w gramaturze 15/m2.

Michał Jakubowski

Michał Jakubowski

Doradca klienta w jednej z większych drukarni cyfrowej w kraju. Pasjonat nowoczesnych rozwiązań technicznych, wciąż poszerzający swoje horyzonty oraz sięgający po coraz to bardziej innowacyjne techniki druku.